Provozovatel webu, jako správce osobních údajů, zpracovává na těchto stránkách cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací ZDE.
SOUHLASÍM
Otevírací doba - Charita:
Vždy půl hodiny před první lekcí.
Jinak dle dohody na tel. 773 002 922 (recepce).
Úvod  | Ubytování  | Sporáci  | Ceník  | Diskuze  | Galerie  | Kontakty  | Provozní řád  | Podmínky webu
.
  Vyhledávání ve vzkazech
  Diskuze
|< << 1/196 >> >|
Sporáci on-line:
offline SCVM 18-07-27 12:41

  PRO VŠECHNY NOVÉ SPORÁKY PRVNÍ VSTUP ZDARMA  

   akce běží celý SRPEN   

stačí se u nás zaregistrovat a přihlásit na jakoukoliv lekci v měsíci srpnu

offline Romana 18-07-22 18:22
Děkuji všem sporákům za energií našlapanou atmosféru na lekcích a těším se příští týden! Romana
offline SCVM 18-06-15 09:49

ALPINNING FIGHT  ZBÝVÁ UŽ JEN 6 DNÍ DO KONCE!

PRŮB̎NÉ VÝSLEDKY  ZDE.  

 V CÍLI MÁME ZATÍM SEDM SPORÁKŮ! GRATULUJEME!

 KAMILA HROTÍKOVÁ

 ANDREA JAVŮRKOVÁ

 DAGMAR HANDOVÁ

 BAY PHI HONG

 HOA LIEUTHI

JANA STEININGEROVÁ

KRISTÝNA PEŠKOVÁ

offline SCVM 18-05-30 10:29

NOVÁ RANNÍ LEKCE "DO PLAVEK" 

60 minut kombinovaného pohybu: 25 minut alpinning, 20 minut posilování s pomocí vibrační plošiny i bez ní  a 10 minut strečink s prvky poweryogy. V červnu každé úterý a pátek v 8.00 ráno 

offline Míša 18-05-27 21:30

ALPINNING FIGHT ANEB 100 JARNÍCH KILOMETRŮ

PRŮB̎NÉ VÝSLEDKY ZDE

UŽ MÁME V CÍLI DVA SPORÁKY!

1. KAMILA HROTÍKOVÁ

2. ANDREA JAVŮRKOVÁ

GRATULUJEME!

 

A KDO BUDE TŘETÍ? 

Partneři
.
celkový počet vzkazů
979
předchozí1...46 47 48 49 následující
poslední vzkaz před

Diskuze

offline Míša #71 2011-03-03 12:32:43
profilový obrázek

Super, souhlas, ale vstupný bude 800,-

offline Radek #70 2011-03-03 12:26:18
profilový obrázek

Nazdar sporáci! :-)

Naprostý souhlas s Míšou! :-) Břicho budem cvičit doma a do oblasti podložek chceme namontovat vířivku a do pánské šatny saunu! Pak jsem spokojen 

offline Míša #69 2011-03-02 23:33:17
profilový obrázek

Petro, nikdy jsem neřekla nic o pálení svalů, je to dost silné spojení, které by mohlo někoho vylekat. Řekla jsem, že při vyšších  tepových frekvencích nedochází k dostatečnému spalování tuků, jelikož organizmus potřebnou energii získává rychleji z jiných zdrojů, např. ze svalové tkáně. Souhlasím s tebou, že se zvyšující se tepovou frekvencí metabolismus přestává brát energii z tuků a přechází na glykogenové, tedy sacharidové energetické zásoby, ale to nevyvrací to, co jsem řekla výše.

Pokud opustíme tyto nezvratné fakty o energetickém krytí, je tu další pádný důvod proč neposilovat na konci hodiny - jak správně podotkl Radek, ideálně bychom měli začít hodinu krátkým strečingem, následuje warm up, neboli rozehřátí, dále vlastní hodina, potom následije calm down, neboli cílová rovinka a nakonec by mělo být celkové uklidnění organismu a důkladný strečing následovaný nejlépe regenerační fází v sauně nebo ve výřivce. Posilování v těchto hodinách nemá své místo.

Pokud někdo chce mermomocí posilovat, alespoň by to měl udělat před fází calm down, což je malinko neproveditelné-

Jistě mi dáš za pravdu, že strečing byl v hodinách spinningu silně nedostačující, proto jsem se ho prostě rozhodla zařadit místo nejméně prospěšné části hodin a to je posilování. Když pomineme všechny diskuze o energetickém krytí, tak už jen tenhle můj poslední argument je dosti pádný.

Pokud máme provozovat spinning fyziologicky kvalitně, prodlouží se strečing a vyhodí závěrečné posilování. No comment. Více Vám zítra hodím do sekce Aby to šlapalo.

offline Petra #68 2011-03-02 22:21:52
profilový obrázek

A proč by ty cukry nepokryly i to posilování, proč bysme hned pálili svaly? Pokud přece není sacharidů dostatek, tak ty svaly pálíme už na kole a ještě dobu potom, dokud nedáme tělu jiný zdroj energie. Pokud nepojedeme hodiny tak, že je daná zóna, ve které se budeme držet, tak si troufám říct, že všichni jedeme na sacharidy. A pak už jen záleží na tom, kdo na které.

offline Míša #67 2011-03-02 21:28:44
profilový obrázek

Ahoj Radku, neboj, když se dostaneš zhrubanad 65% tvé maximální tepové frekvence, přejdeš do anaerobního režimu a primárním energetickým krytím se stávají cukry. Do té magické hranice 65% čerpáš z tuků. Máš pravdu v tom, že celá problematika je mnohem složitější. pro zájemce ji během zítřka ve stručné formě vyvěsím do sekce "Aby to šlapalo".Jinak děkuji za reklamu na bodyshape a doufám, že tě tam taky někdy uvidím.

offline Radek #66 2011-03-02 18:40:36
profilový obrázek

Nazdar Míšo Honzo a všichni ostatní sporáci!

Taky bych rád přihodil polínko do diskuze. Z posledního příspěvku od Míši mi vyplynulo, že pokud překračujem tepovou frekvenci už při spinnu, neměli bysme jezdit tak dlouho? V podstatě spálíme všechen volný cukr už při jízdě? Nechci pálit svoji skromnou svalovou hmotu

Myslím, že tímto se dostávame do oblasti výživy. Ten kdo má kvalitní denní přísun jak sacharidů tak bílkovin by "těch pár sklapovaček" po treninku určitě zvládl. Naopak ten kdo nesnídá a k obědu si dá smažák by neměl asi ani na kolo. Tím bych chtěl říct, že jsem pro aby po spinnu nasledoval dukladnější strečing (rychlý by bodl i před) a kdo chce, a si těch pár sklapovaček (pro dobrý pocit i z procvičeného břicha) udělá. :-) Pár sklapačkama břicho stejně nikdo nevyseká a kdo by chtěl a jde na bodyshape!

offline Míša #65 2011-03-02 15:57:45
profilový obrázek

pojd na chat...

offline V #64 2011-03-02 15:51:40
profilový obrázek

Ahoj Míšo, mám takový problém, už jak jsem ti minulý týden volal, že se mi nešlo přihlásit, tak mám opět ten stejný problém. Nevím jestli je teda chyba u mě, nebo jestli se na to můžete nějak mrknout. Díky

offline Míša #63 2011-03-01 23:26:36
profilový obrázek

Ještě jsem cestou domů přemýšlela o naší diskuzi o vhodnosti či nevhodnosti posilování po hodině spinningu a mám návrh...Honzo: říkal jsi, že si myslíš, že málokdo jede při hodině natolik intenzivně, aby mu na následné posilování nezbývali energetické rezervy těla. takže: max.tepová frekvence je 220 tepů/minuta -(mínus) tvůj věk. Při ideální aerobní zátěži by měla tepová frekvence být kolem 65 % tvé maximální tepové frekvence, tudížuž se blížím k cíli - přijď na mou hodinu, půjčím ti svůj sporttester, zapneš si ho po rozehřívací písničce a vypneš ho před výjezdovou rovinkou, hodinu nebudeš záměrně flákat, no a pokud bude tvoje průměrná tepová frekvence na 65 % maxima, přehodnotím svůj postoj k dané problematice. Ale zaručuji ti, že budeš vysoce nad tímto limitem, tzn. po hodině nebudeš mít dostatek energetického krytí na následné posilování a i když pár těch sklapovaček určitě budeš schopnej udělat, tvoje tělo si vezme energii právě z oněch svalů, které tedy de facto neposílíš.

Budu moc ráda, když do tohoto testu půjdeš jakožto reprezentativní vzorek a ukážeš všem pochybovačům, jak to doopravdy je...

dobrou noc Míša

offline Míša #62 2011-03-01 19:46:40
profilový obrázek

Ahoj Honzo, čekala jsem víc takovejch reakcí. Jde o to, že se musí zavédst jedno pravidlo pro všechny a pořád si myslím, že je víc lidí, který chtějí, aby jejich snažení mělo smysl. Na druhou stranu je i dost začátečníků, kteří ještě na nic zvyklí nejsou a za ty bych byla ráda, kdyby měli kvalitní hodinu se vším všudy a s ničím, co by pro ně nebylo dobré. Nikdo nemluví o zvedání závaží, ale celkově o posilování. Opravdu nejde o něčí lenost, ale pouze o vaše dobro. Jak říkáš, že pár sklapovaček nikomu neuškodí, tak já to obracim - pár sklapovaček nikoho nevytrhne, pár sklapovaček nikoho neposílí ani nezeštíhlí, bohužel tomu je naopak. Nicméně pokud dáte dohromady tým lidí, kteří se chtějí dobrovolně huntovat, ráda se toho osobně ujmu a dám vám pořádně zabrat.

offline Honza #60 2011-03-01 18:22:55
profilový obrázek

Nazdar Miso,

Jako jednu z velkych vyhod spinningu v Mezu jsem prave vzdycky videl to male zaposilovani nakonec. Asi neni zase tolik nadsencu, kteri si zajdou krome dvou, trech hodin spinnu jeste nekam aby dali bricho. (a doma se do toho fakt nechce :-)

Rozhodne mas pravdu v tom, ze jet spinning a potom si dat hodinku v posilovne a tahat 40 - 50kilova zavazi asi nebude to nejlepsi. To, ale neni to co jsme delali my. Myslim, ze par sklapovacek nam nikomu neuskodilo.

Proto rikam za sebe, ze to neni nejlepsi napad. A ja bych si to bricho zase moc rad dal..

Cus Honza.

offline Míša #58 2011-02-26 18:47:45
profilový obrázek

Ahoj sporáci.

S lítostí Vám oznamuji, že od března se loučíme s posilováním po spinningové hodině. Rozhodně to není kvůli lenosti instruktorů, ale kvůli tomu, že to pro tréninkový efekt není dobré. Místo posilování naopak přidáme o to více strečingu, který je žádoucí. Dovolte mi citaci z http://forum.kulturistika.com/viewtopic.php?f=1&t=6294&start=0, kde se baví o tomto tématu.

Tazatel:

...je dobré udělat třeba tech 40-60 minut na kole a hned se vrhnout na posilování ? Nejsem si jist jestli to je je účinnější nebo ne.

Odpověď:

Ne, to je úplně špatně. Pro posilování potřebuješ cukry, z nichž většinu spotřebuješ při aerobce. Takže buď jen aerobka a nebo opačně, tedy nejprve posilovat a pak aerobka (pak ale nedoporučuji jet 40-60min, ale tak poloviční dobu).

Není to nejobsáhlejší odpověď, ale zdá se mi jako jediná srozumitelná.

Věřte, že se snažíme, aby vaše trápení mělo co nejlepší výsledky.

Pokud by měl někdo posilovací abstinenční příznaky, nech přijde na Body-shape. Pro případné argumenty využijte prosím naší diskuzi.

offline Martina #54 2011-02-18 20:35:29
profilový obrázek

Jste šikulka! Děkuji moc krásný víkend M.

offline ToMálek #53 2011-02-17 18:21:16
profilový obrázek

Ahoj! Na vaše jméno jsem skutečně našel 2 registrace. Ten profil, z kterého jste psala předchozí zprávu, jsem zachoval a ten druhý jsem smazal. Doufám, že jsem to nespletl

offline Martina #52 2011-02-17 15:30:18
profilový obrázek

Ahoj! Prosím o radu- nějakým zázračným způsobem se mi podařilo zaregistrovat se 2x. Jak lze to jedno zrušit? díky M.

offline Míša #51 2011-02-15 15:05:07
profilový obrázek

Ahoj sporáci, od příštího týdne bereme FLEXI PASSY a ostatní SODEXO poukázky. Pokud máte další nápady na zlepšení, sem s nimi, všechno bude

offline Míša #50 2011-02-12 09:38:01
profilový obrázek

Ahoj sporáci, z důvodu velkého zájmu navyšuji kapacitu na  Body shape  na 15 sporáků, kola se šoupnou dozadu a rozehřívací část bude na zemi, připravím s i na vás něco pikantního:D těším se na Vás a jsem ráda, že se Vám cvičení líbí. Vaše Míša

offline Míša #49 2011-02-11 16:11:14
profilový obrázek

Ahoj, zatím nejsme na Flexi passy zařízení, ale kouknu na to a pokud to bude mít smysl, zařídíme se. Během příštího týdne dám vědět.

offline Ivet #47 2011-02-10 19:57:10
profilový obrázek

ahojky, chtěla bych se zeptat, jestli se dá koupit permanentka za Flexi pass??? Díky za info. Iveta

offline Míša #46 2011-02-02 15:54:07
profilový obrázek

Díky za připomínku, já se to tak rozhodně snažím dělat, připomenu to taky všem instruktorům. Mám také v plánu udělat speciální jednu hodinu týdně pro začátečníky, která bude přímo zaměřená tímto směrem - nastavení kola, technika jízdy a první jednoduchý trénink s vysvětlením všech možných stylů. problém je, že hodinu jaksi nemáme kam nacpat, jedině středa od 16.15, ale to je dost brzo a všichni jsou v práci. Ještě to promyslím a napíšu sem verdikt. Díky, budu ráda za každý podnět ke zlepšování :)

předchozí1...46 47 48 49 následující
  nahoru
  domů